შიზოფრენიის 5 სტადია

შიზოფრენიის პირველი სტადია

–          ჰაი, დაკავებული ხარ?

–         რა შემატყვე?

–         რავი, სულ კომპიუტერს მისჩერებიხარ

–         მერე ვათვალიერებ დებილურ საიტებს, ფორუმებს და ამით გამყავს დრო

–          და საქმე?

–         რა შემიკიკინე ამ საქმით

–          იმუშავე

–          მეზარება და ჰა მომკალი ახლა ამის გამო

–         მე ვერ მოგკლავ, მარა სადაა პასუხისმგებლობის გრძნოვა

–         ბლაბლალა

–         საიდან ამდენი აგრესია

–          აუ ფრაზაა მაგარი: პაიძი უბეისა ობ სწენკუ რა.გამანებე თავი.მაკლია ახლა შინაგანმა ხმამაც მიშალოს ნერვი

–         ბოდიში რომ ვასებობ

–         არა, არ გაპატიებ……

შიზოფრენიის მეორე სტადია

–         ზოგჯერ მგონია, რომ სასტიკად ეგოისტი ხარ

–          ვოვ,. ევრიკა.გამარჯობა..მე კარგად ვარ ..შენ?

–          რატომ ცდილობ რომ დამცინო? რატომ ხარ სულ მასეთი..

–         როგორი მასეთი

–         გაატარე

–          არა შენ თქვი და მე მოგისმენ

–          სწერვა

–          …

–          გაგიტყდა

–          მამენტ ჩემი თვისგან რა უნდა გამიტყდეს

–          უკეთესია მე ვიდრე სხვა ვინმე ხო?

–          უკეთესია საერთოდ არავინ…-

–         ნამეტანად აგრესიულობ

–          არაუშავს, ვინც საჭიროა მიტანს

–          და თუ მობეზრდებათ?

–          ჯერ მე მომბეზრდებიან

–          რატომ ხარ ყველაფერში მასეთი დარწმუნებული.. მსოფლიოს ცენტრი გგონია თავი?

–          არა, უბრალოდ მარტოობა მინდა

–          ეგოისტკა. და ვისაც შენს გვერდით უნდა ყოფნა?

–         აი დარდი, არა ნუ.. არ ვიცი..ახლა ვგრძნობ, რომ თითქმის არავინ მჭირდება..

–         თითქმის?

–         ზოგიერთი ინდივიდი გამონაკლისია.

–         რატომ გაურბიხარ ყველას? გეშინია?

–          კი

–          რას დაგიშავებენ?

–          მათი კი არ მეშინია, ჩემი თვის მეშინია..

–         შენ რაღას უზავ შენ თავს….

–          არა, მეშინია მე რას ვუზავ სხვებს..რას დავუშავებ, გულს ხომ არვატკენ..

–          გარეკე?

–         არა , ეს უბედური თვდაცვის მექანიზმი გამოვიდა მწყობრიდან და ახლა სულ ჩართულია აგრესიის ღილაკი.

–          სულ გააფრინე?

–          შეზოფრენიის მეორე სტადიაზე გადავედი

–          სიყვარული გჭირდება შენ

–          გამარჯობა..მე კარგად ვარ..შენ?

–          გამანებე თავი თუ ძმა ხარ…….

შიზოფრენიის მესამე სტადია

–         არის აქ ვინმე?

–         ვაა, შენ თვითონ დამიძახე? რა იყო რა მოხდა რატომ მოგინდა ჩემთან საუბარი

–         მგონია , რომ აღარავის ესმის ჩემი

–          ლოლ

–          აუტანელი ხარ

–         ალოხა

–         რა მპასუხობ ახლატოიჟე მანეტაი

–         მეტის ღირსი ხარ? რა იყო, რა დეპრესიონერამ შემოგიტია ისევ? რა ჯანდაბა გინდა? არავის ესმის შენი? შენი თავის შენ თვითონ თუ გესმის? თუმცა შორს რატო მივდიართ. მე არ მესმის შენი და რაღა სავირველია რომ გგონია რომ სხვებიც მასეთ დღეში არიან

–         აუფ

–         უაჰაჰა.. კაი. მარტივად შეხედე ცხოვრებას

–         ნემაგუ

–         ა პრიძოტსა

–          რაღაც პასუხს მაინც ვეძებ და მარტივად რომ შევხედო ძალიან გავმარტივდები

–         ახლა ხომ არ თქვა

–         აუუ გადი რა გადი..ვისთან მოვინდომე საუბარი

–          ცუდად ხარ/?

–          აღარ ვიცი. მგონი აღარაფერს ვგრძნობ საერთოდ

–         ეგ კარგია თუ ცუდია?

–         ტკივილს ჯობია

–         ახლაც იტყვი, რომ ყველაფერი რაც ხდება უკეთესობისკენაა

–          კი, ამჯერადაც ვიტყვი ამას

–          სულელი ხარ

–         აი ნოუ……….

შიზოფრენიის მეოთხე სტადია

–         ნუ კაკ ძელიშკი?

–         მეღადავები?

–         ნუ ხო ცოტა უტაქტო კითხვა იყო

–          კიდევ კარგი შენ თვითონ ხვდები

–         როგორ გრძნობ თავს

–          მარტივად თუ რთულად აგიხსნა?

–         შენებურად

–         აი მგონია, რომ ირგვლივ ყველამ გარეკა და ერთი ნორმალური მე დავრჩი

–         ეგ აშკარად მარტივად იყო და რთული პასუხი?

–          საბოლოოდ  გავრეკე და უბრალოდ ყველას ვერ ვიტან

–         შენ ერთი უკიდურესობიდან მეორეში სულ როგორ ვარდები?

–         ცხოვრებას მოაქვს..

–         ზოგიერთს არ უნდა გადაეკიდო

–         რავი ბევრი ფსიქიკას მისპობს და სანამ იქამდე მივა საქმე კი ვერ ვხვდები რას მიშვებიან……

–         დასვენება გჭირდება

–         ტი პავტარაეშსა

–         ვიცი, მართლა გჭირდება დასვენება.. ერთი კვირა სადმე წადი მარტოდ დაისვენე

–         აიდია იზ გუდ, მაგრამ ხომ იცი ვერ შევძლებ.. თუ შევძლებ?!

–          გჭირდება ყველაფრის გადახარშვა და ახლიდან უნდა შეხედო ყველას და ყველაფერს…მასე გარეკავ მალე

–         სიურპრაიიიზზზ…… უკვე გავრეკე…..

შიზოფრენიის ბოლო სტადია:

–           თქვი რომ მანდ ხარ

–         …..

–           ნუ ხარ ჩუმად მჭირდები

–           …

–           აუუუ შენ რაღა დაგემართა.. რჩევა მჭირდება .. დაბნეული ქათამივით დავდივარ

–           …

–           ახლა ნამდვილად ან ძალიან გარეკილი მგონია თავი ან უკვე დალაგებული… აუუ, ვზივარ და ჩემ თავს ველაპარკები და თან ჩემი თავი არც კი კადრულობს პასუხის გაცემას

–           ..

–           აღარ მესმის შენი ხმა

–           …

–           თითქოს უკვე აღარ ვარ დაბნეული, თითქოს უკვე გადავწყვიტე ყველაფერი და ცოტა დავწყნარდი კიდევაც, მინდა ენც გაგიხარდეს

–           ….

–           ნუთუ მიმატოვე?

–           …

–          

–           …

–           აააააააააუუუუუ. ვერ ვიტან იგნორს….. ნუ მაიგნორებ!!!!! :@

–           არ გაიგნორებ. შენ თვითონ არ თქვი, რომ გაერკვიე შენ თავში? უკვე აღარ გჭირდები.. ახლა მე ვჩუმდები.

–           რატომ?

–           შენ ისევ ძველებურად ძლიერი გახდი და შინაგანი ხმა აქ უკვე ზედმეტია……

Categories: ფსიქოპათის ჩანაწერები | ტეგები: , , , , | 28 Comments

პოსტის ნავიგაცია

28 thoughts on “შიზოფრენიის 5 სტადია

  1. ჯესიკო, ყოჩაღ!!!!!!!!!!!
    შენ უკვე აღარ ხურმობ..
    სერიოზულად კარგია…
    ყოჩაღ!!!
    ზოგადად, ასეთ პოსტებს სულ არ ვკითხულობ ხოლმე, მაგრამ ეს რატომღაც გამონაკლისი იყო.. :*

  2. ძალიან კარგი პოსტი იყო.. მომეწონა !

  3. საყვარელი პოსტია ჯეს ❤

  4. შენი საუკეთესო პოსტია, ჯეს 🙂

    :ჩემიმხურვალეაპლოდისმენტები:

    და ის წითელი ქრეიზი მომწონს ძალიან.

    • wow :)) მადლობა მოლი ..აი უგრმესი მადლობა..არადა მეგონა რომ რადგანაც პირადული იყო და რაღც არა ჩემს სტილში არ მიიღებდით

      ძალიან გამიხარდა…. :* მადლობა 🙂 (შენი შეფასება იცი როგორი მნიშნველოვანია ხოლმე ჩემთვის)

  5. რაფაელი

    ძაან მომეწონა! მეორე სტადიაზე ვარ ჯერ….

  6. არიგინალნა!

  7. როგორ კარგად მესმის 🙂

  8. momewona jess

    kargi xar :):*

  9. კაი ხანია ასეთი კარგი პოსტი არ წამიკითხვას.

  10. momewona me es posti, mere sxvebsac gadavavleb tvals. iseki (gr)avatars shemovyevi c.c 🙂 ❤

  11. ჰო, მე მესამე სტადია მჭირს აშკარად! 😦

  12. აუუუ ძალიან კარგიააა :)))) ძალიაან ^^

  13. როგორ ვისიამოვნე, არ იცი! გუდ ჯობ, ჯესი! 😉

  14. ჯეეს ძალიან მაგარია ყველაფერი ძალიან რეალურად გამოვიდა.ჩემთვის ყველა სტადია დაუნომრავია,პერიოდულად ხან პირველზე ვარ,ხან მეორეზე და ხან პირდაპირ ბოლოზე))))

  15. ახლა გადავიკითხე თავიდან და კიდევ ერთხელ აღვფრთოვანდი.

    ჩემი ფავორიტი პოსტია ამ ბლოგზე.

  16. ძალიან კარგი ნამუშევარია, მომეწონა. აშკარად ნაფიქრი გაქვს ამ თემაზე. ვინ, ვინ და მე უკვე ეჭვი მეპარება ჩემს ნორმალურობაში, რაც ლაპარაკი ვისწავლე, სულ მაგათ ველაპარაკები (ალტერ-ეგოებს, წარმოსახვით უცნობებს). მე მგონი დაახლოებით 1 წელიწადში მეხუთე სტადია გარანტირებული მაქვს 😦 ახლა მეოთხეზე ვარ გაჭედილი 🙂

  17. NinucaElectro

    :დდ მმაგარი იყო, ვერაფერს იტყვი :დდ

  18. ძალიან კარგი იყო! :>

  19. Di@

    ნერვოზის 5 სტადიაზე არ დაწერ? გამომადგებოდა. 🙂

comments please :)

Create a free website or blog at WordPress.com.

