მე–1000 კომენტარი ფსიქოპათის ბლოგზე

ჩემი ბლოგი 3 თვეა რას არსებობს. ნამდივლად ძალიან “ბალღია”.

სულ 3 თვეა, მაგრამ უკვე მყავს ერთგული მკითხველები, ერთგული მრჩეველები და თანამოსაუბრეები.

ძალიან მოხარული ვარ მოგახსენოთ, რომ მე-1000 კომენტარის ავტორი  ყველასათვის ძვირფასი მოლი ბლუმია

გილოცავ მოლი, თუ ჩემ ბლოგს ვულოცავ, თუ ჩემ თავს ვულოცავ.

ძალიან  კმაყოფილი ფსიქოპატი ვარ

მინდა ორი სიტყვით შევეხო ამ საოცარ ადამიანს: როგორც უკვე ზემოთ ავღნიშნე, ბლოგოსფეროში უამრავი ბლოგია და ძალიან ბევრ სხვადასხვანაირ ბლოგს ვკითხულობ, მაგრამ მოლის ძალიან გამორჩეული, განსხვავებული, და, როგორც მე არაერთხელ ავღნიშნე, “ძალიან განათლებული” ბლოგი აქვს. მისი და მისი ბლოგის დახმარებით მე, და არა მხოლოდ მე, გავიხსენე მე–20 საუკუნის ღირშესანიშნავი თარიღები, მითოლოგიები,  ხელოვნება, მხატვრობა, პროზა, და, რაც მთავარია, ბავშვობა.

ძალიან მეამაყება, რომ ასეთი მკითხველი მყავს

მოლი, იმედი მაქვს, რომ ერთხელ დამდებ პატივს და ჩემს ბლოგს, გესთ პოსტის სახით, “განათლებულ” პოსტს აღირსებ, .

პატივისცემით,

ფსიქოპათი

Categories: ფსიქოპათის ჩანაწერები | ტეგები: , | 38 Comments

პოსტის ნავიგაცია

38 thoughts on “მე–1000 კომენტარი ფსიქოპათის ბლოგზე

  1. ძედაა…

    რა არ მინახავს ამ ბლოგოსფეროში, რა არ წამიკითხავს, მაგრამ პერსონალურად ჩემზე და ჩემს კომენტარზე დაწერილ საიუბილეო პოსტს პირველად ვკითხულობ 🙂

    მადლობა, ჯესი 🙂 “ყველასთვის ძვირფასზე” განსაკუთრებით ვიხალისე 🙂

    მეც გილოცავ მეათასე კომენტარს. მართლა მოსალოცია და მნიშვნელოვანი – შენი ბლოგი ინტერაქტიულია, ხალხი სიხარულით შემოდის, კითხულობს და აზრის გამოთქმაც არ ეზარება. პირიქით. ეს ბლოგის ავტორის და თემატიკის დამსახურება მგონია მე. (აბა ბლოგები ვიცი, ოდნავ განსხვავებულ კომენტარებს გამოქვეყნებას არ აცლიან და ჰაერში შლიან 🙂

    ასაკის გათვალისწინებით, შედეგი კიდევ უფრო შთამბეჭდავად გამოიყურება 🙂

    მე შენნაირი მკითხველი მეამაყება 🙂 და გესტ-პოსტსაც აუცილებლად მოვაბამთ თავს.

    კიდევ ერთხელ გილოცავ და იმედი მაქვს, მორიგ საიუბილეო, მეორიათასე კომენტარის აღსანიშნავ პოსტსაც მალე წავიკითხავთ.

    • გაიხარე მოლი 🙂 დიდი მადლობა :))))))
      მოაბი თავი პოსტს .. ძალიან გამახარებ :))))))

  2. yvelaze dzvirfasma rom daamtxvia meatase komentari,shemtxvevitoba ar bunda iyos,ragacas nishnavs.
    p.s.moli dgeidan shen guest posts velodebi,chemi blogic 3 tvis aris..

  3. i can see u rogor daayene wp-ze maswavle ra.

  4. გოგო გვერდითა პანელში აირჩიე “ტეხტის” ვიჯეტი, მერე დააჭირე იმ ჰუ იზ ვიუ მაი პროფაი თუ რაცაა , სადაც გადაგიყვანს იქ ჰუ ი რიდ, მერე “Get your own free counter!” და დააკოპირე იმ ვიჯეთში ლინკი

  5. მარტო იმის თქმა შემიძლია, რომ ჯესის ბლოგი ძალიან მომწონს… არადა, ამ სიტყვას იოლად არ ვიმეტებ ხოლმე 🙂 ასე რომ, შეგიძლია, ერთგული მკითხველების სიაში ჩამწერო 🙂

    P.S. მოლი, როგორ გაგიმართლა :შურიანი პოპინსი:

    • ვაიმე , როგორი ამაყი სახით ვზივარ ახლა, ვერ წარმოიდგენთ. აიიი აიიი აიიი გავსკდები ახლა ;))))) გაიხარეთ გაიხარეთ :)))))))))))

  6. მეც მალე დაგეწევუი..
    ჰოდა, დავწერ ახალ პოსტს…. :პპპპ

  7. აუაუაუ, გილოცავ დამავიწყდა.. :დ:დ:დ

  8. 3 თვეში 1000 კომენტარი ძალიან ძალიან მაგარია ❤ წარმატებები და კიდე ბევრი 1000-ე კომენტარი მომელოცოს ❤

  9. მაცოსგან საჩუქარი? მითხარი ახლა მერამდენე კომენტარი შენთან… მანდ ვიცხოვრებ

    რა გემრილად გამაცინე, ჯესი 🙂

  10. ჩავუსაფრდები მეორიათასეს 🙂

  11. ამ ტემპით თუ გააგრძელა ჯესიმ, მეორიათასეც მალე იქნება 🙂

  12. იქეთა კვირაში, მოსულა? თუ გვიანია?

  13. 3 თვეში 1000 კომენტარი არის უდიდესი მიღწევა
    გილოცავ

  14. 3 თვეში 1000 კომენტარი არის უდიდესი მიღწევა

    ყიჩაღ
    ასე გააგრძელე
    წარმატებები

  15. ჯესი მაგარია! 🙂

    • მე რა შუაში ვრ.. გამიმართლა, რომ მასეთი კარგი და ერთგული მკითხველები მყავს :))))))

  16. გამოხმაურება: რატომ გვჭამს ბრაზი თუ ბოღმა? ანუ გამაბრაზეს ^_^ « პატარა გაუწონასწორებელი ფსიქოპათი

comments please :)

Create a free website or blog at WordPress.com.

